Geen producten (0)

BESTELINFO

Tijdelijk i.v.m Covid-19 versturen wij alleen binnen Nederland, Belgie en Duitsland. Het kan wat langer duren voordat de bestelling arriveerd doordat de post wat verlaat is!

PRIJZEN

De prijzen in onze webwinkel zijn vaste prijzen inclusief btw. De prijzen worden vermeld in euro’s en zijn exclusief verzendkosten.

VERZENDKOSTEN

  • De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland bedragen 3.95 euro. Bestellingen, met een afleveradres binnen Nederland, boven de 99 euro gratis verzenden. 

(Mocht u een bestelling gedeeltelijk willen retourneren en de prijs blijft dan onder de waarde waar wij geen verzendkosten voor rekenen, dan zijn wij genoodzaakt de verzendkosten bij u in rekening te brengen. Ook hebben wij soms artikelen waarbij wij geen verzendkosten berekenen, ook dan zijn wij genoodzaakt om bij u de verzendkosten in rekening te brengen als u dit artikel(en) retourneerd)

  • De verzendkosten voor levering in de volgende landen Europa bedragen 9,95 euro: Belgie, Luxemburg, Duitsland (vanaf 75 Euro 6,95).
  • De verzendkosten voor het Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco, excl. Andorra), Italie (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk,Spanje, Zweden, Finland, Wit-Rusland, Polen, Portugal, bedragen Euro 9,95.
  • De verzendkosten voor de overige Europese landen ( Excl. Rusland) bedragen Euro 14,95.
  • De verzendkosten voor de rest van de Wereld bedragen Euro 24.95

Let op: Controleer U gegevens in de bestelling altijd goed! Door het verkeerd invullen van de adres gegevens en daardoor een verkeerde levering en vertraging zijn de extra verzendkosten voor de klant.

BESTELLEN
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met de bestel- en betalingsgegevens. (Mocht u onverhoopt na 1 uur geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan even contact op.)

Artikelen blijven 5 dagen voor u gereserveerd. Als wij binnen deze termijn geen reactie of betaling van u hebben ontvangen, ontvangt u van ons een herinnering, na 2 dagen niets gehoord te hebben wordt u bestelling geannuleerd!

Bij transacties met buitenlandse kopers is het Nederlandse recht van toepassing.

 

BETALINGSMETHODEN.

U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL:
    Betalingen gaan via de betaalkassa van Mollie. Mollie voldoet aan alle beveiligingseisen, van PCI-DSS tot PSD2. 
  • Betalingen met creditcard van Mastercard, Visa en Maestro gaan ook via de betaalkassa van Mollie. Deze naam zal je dan ook tegenkomen op je afschrift.
  • Overschrijving:
    U betaalt d.m.v. vooruitbetaling naar: NL14RABO0123003660 T.N.V. PaRit in Heemstede
  • PayPal:
    U kunt het overmaken via PayPal.

VERZENDING
Na ontvangst van uw betaling, wordt uw bestelling meestal binnen 2 dagen verzonden. In de vakantieperiode kan het anders zijn, deze info leest u op onze website.

Artikelen worden traceerbaar verzonden via PostNL, DHL of  DPD als de betaling ontvangen is.

U krijgt voordat wij het verzenden een email ter bevestiging dat het onderweg is.

 

ANNULEREN
Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Wij annuleren uw bestelling (kosteloos) en kunnen zo de artikelen weer beschikbaar stellen voor andere kopers.

 

RETOURNEREN of RUILEN

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan te melden om te retourneren. Eventuele gebreken dienen dan ook binnen deze termijn gemeld te zijn. (dit is de zgn. 'afkoelingsperiode' conform de 'Wet Koop op Afstand').

Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling.

De artikelen dienen in originele staat teruggestuurd te worden, inclusief aangehechte prijskaartjes. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Ook voor de kosten om het artikel retour te sturen bent u als klant zelf verantwoordelijk.

Het aankoopbedrag van de retour wordt uiterlijk 2 weken na ontvangst van de retour aan je teruggestort.

Het artikel mag niet zijn gedragen (passen voor de maat mag uiteraard wel), niet gewassen en dient in originele verpakking, voorzien van de originele labels retour te worden gezonden.

Let op:

-Badkleding en ondergoed kan om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd worden.

-De maillots , kniekousen en sokken die gepast zijn of met losgemaakte /stukgemaakte kaartjes kunnen niet geretourneerd worden.

Ook nog in onderstaande gevallen kunnen artikelen niet worden geruild, geretourneerd of gebruik maken van het herroepingsrecht:

  • - Het artikel is speciaal voor u besteld;
  • - de kleding is gedragen en/of gewassen;
  • - u heeft zelf getracht heeft een gebrek te herstellen;
  • - u heeft de was instructies/gebruiksaanwijzingen niet heeft opgevolgd;
  • - indien het label niet meer aan het artikel is bevestigd (indien van toepassing).

 

U maakt gebruik van het herroepingsrecht door:

- Contact op te nemen via contactformulier en onder vermelding van uw ordernummer aangeven dat u gebruik wil maken van uw herroepingsrecht en retour wenst te zenden;

-Gebruik te maken van het herroepingsformulier (deze gaat automatisch mee met de bestelbevestiging.) 

 

Stuur de onbeschadigde artikelen in de originele verpakking (inclusief labels) naar:

PaRit Kinderkleding, Brahmslaan 19, 2102 XJ, Heemstede.

 
Wilt u iets ruilen?

Neem dan  per e-mail of telefoon of via contactformulier contact met ons op. In overleg, sturen wij u, na ontvangst van het geretourneerde artikel, de nieuwe artikel toe mocht het opnieuw gekocht artikel goedkoper zijn dan storten we het verschil in het aankoopbedrag per omgaande terug naar uw rekening.

Ruilen gebeurt eenmalig op basis van gedeelde verzendkosten. Dit betekent dat de verzendkosten voor het artikel dat retour wordt gezonden voor rekening van de klant zijn en de verzendkosten voor het nieuwe/vervanging artikel voor rekening van PaRit Kinderkleding zijn. Bij het meer dan eenmalig ruilen van een artikel komen allebei de kosten van het toezenden van een nieuw artikel voor rekening van de koper.

Let op: Bij ruilingen uit het buitenland worden opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.


GARANTIE
Bij normaal gebruik zijn de normale garanties van toepassing zoals door onze leveranciers worden geboden.

Heeft u een vraag of klacht, neem dan contact met ons op.
Op ritsen, kraaltjes en drukkers etc. wordt GEEN garantie gegeven.

Als blijkt dat wij in gebreke zijn gebleven, betalen wij ook de kosten voor het retour zenden aan u terug.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.